cosmic rivers

Tuesday, August 29, 2006

Τα γυαλια και οι ζημιες

Μεσα σε ενα χρονο εχω χασει εξαιτιας τριτων ενα φακο επαφης και δυο φακους γυαλιων-μυωπιας.
Για το φακο δεν τρεχει τιποτα,ειναι φθηνος.Μια κοπελια μου εδωσε μια κλωτσια στο ματι μες στη θαλασσα και χαθηκε στα κυματα.Τουλαχιστον μου ζητουσε συγνωμη ολη μερα.Οσο για τα γυαλια,περυσι ειχα αφησει στο μπανιο μιας φιλης μου τα γυαλια μου και οταν εκανε μπανιο τα εριξε κατα λαθος κατω.Δεν ζητησα λεφτα τοτε,αλλα ουτε και ειπαν τιποτα.Μετα σκεφτηκα,αντε...μη χαλασουμε τις καρδιες μας και εβαλα απο τη τσεπη μου.Πριν απο λιγο ο μικρος της γειτονισας χτυπησε τα γυαλια μου και τα εκσφενδονησε στο πατωμα.Η γιαγια τους τους πηρε και εφυγαν.Παλι απο τη τσεπη μας δηλαδη-αυτη τη φορα τουλαχιστον θα ζητησω απο τους γονεις.Ουτε συγνωμη δεν ζητησαν.Ενταξει μωρε,ας μεινεις 2-3 μερες χωρις γυαλια κι ας δωσεις καμια εκατοσταρα ευρω.
Θυμαμαι κατι ταινιες οπου τα παιδια των γειτονων εσπαγαν το τζαμι και μετα ο γονιος ζητουσε ταπεινα συγγνωμη και πληρωνε τη ζημια.Τελικα,μονο στις ταινιες γινονται αυτα.
Παρεπιπτοντως οταν ημουν πιτσιρικι και κατα λαθος γρατσουνισα ενα αυτοκινητο οι δικοι μου πληρωσαν για αυτο.Εγω σπαστηκα με το γεγονος οτι με κατεδωσαν οι φιλοι μου τοτε βεβαια αλλα τουλαχιστον η οικογενεια μου φερθηκε σωστα.Μονο που φαινεται οτι ειμαστε οι τελευταιοι των Μοικανων...

2 Comments:

  • Ως ομοιπαθουσα, συμπάσχω απόλυτα! Εϊναι τρελή μαλακία να σου συμβαίνει αυτό, και φυσικά το σωστό είναι να στα πληρώνουν. Εμένα ευτυχως η μοναδική φορά που μου έχει τύχει, μου τα είχαν σπάσει το ίδιο το κατάστημα οπτικών, οπότε ευτυχώς μου τα φτιάξανε τσάμπα :P.

    Πάντως ρε συ, αν ειναι πες τους το στα ίσα. "Το παιδακι σας έσπασε τα γυαλιά μου, κατεβαίνετε χ ευρω" :P. Στην τελικη, δε φυτρώνουν στα δεντρα...

    By Blogger trillian, at 1:09 PM  

  • Μπα δεν είσαστε οι τελευταίοι αλλά δυστυχώς από τους τελευταίους, σίγουρα. Βλακεία είναι όντως,κι εμείς μικρά σπάγαμε διάφορα και οι γονείς μας φυσικά τα πλήρωναν. Επίσης, ξέρω πολύ καλά πως ΔΕΝ μπορείς να το πεις εσύ αν δεν το πει ο άλλος μόνος του κι είναι ένας καταραμένος φαύλος κύκλος το όλο θέμα.

    By Blogger Nienor, at 5:09 PM  

Post a Comment

<< Home