cosmic rivers

Tuesday, February 14, 2006

Kαλη χρονια και...χρονια πολλα στους ερωτευμενους!

Ναι,το πρωτο ποστ του 2006!Ημουν αρκετα μπιζι το Γεναρη.Τωρα καθομαι αλλα δεν ειχα και κατι ιδιαιτερο να γραψω.Διαβαζω καποια βιβλια αλλα τα σχολια τα κανω σε σχετικο τοπικ στο σφφ.

Του Βαλεντινου αποψε(μεγαλος οσιομαρτυρας της ορθοδοξιας-γνωστο και το γραφικο μοναστηρι τ'Αη Βαλεντιν' τ'Αγιορειτ'!)...Δε γιορταζω αλλα πανω που ελεγα οτι δε θα ασχοληθω καθολου...ολο κατι τυχαινει.Για παραδειγμα χτες επαιζε φαση με μια κοπελα...ωσπου ηρθε ο φιλος της!!!Μα,καλα,οι ελευθερες απαξιουν και κινουνται οι δεσμευμενες?!?Μια ελευθερη που κυνηγουσα...με εφτυσε μια,δυο φορες και σταματησα να ασχολουμαι.Μετα αρχισε αναπαντητες και χαζομαρες.Ηρθε να με.."κλεψει" ενα βραδυ μαλιστα!!!3 η ωρα εξω απο το δωματιο μου,φωναζε οτι θα φερει σκαλα να κατεβω να φυγουμε.Εγω κοιμομουν βεβαια αλλα η γειτονια την πηρε χαμπαρι.Την αλλη μερα ειπα να βγουμε και...τζιφος.Fucking weird,that's what she is!

Α,μετεφρασα και καποια ξενα κειμενακια.Συντομα θα ποσταρω καποια απο αυτα.Βασικα αυτα που δε θα εκδοθουν-ετσι ειχα συμφωνησει με την βραζιλιανα που τα εγραψε.
Προσωπικα εχω παθει κολλημα και δε μπορω να γραψω αυτα που εχω αρχισει ενω μου ερχονται αλλες ιδεες στο μυαλο.Οχι,δε φοβαμαι μηπως δεν ειναι καλα.Δεν εχω απογοητευτει...τοσο!Οι φιλτατοι σουφουφιτες θα πρεπει να με ανεχτουν για αρκετο καιρο ακομη!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home