cosmic rivers

Thursday, December 29, 2005

Xmas,γιορτες και αλλα...

Χρονια πολλα!Οι γιορτες κυλουν βαρετα...Εχουμε και το σοι του γαμπρου μου και δεν εχω ηρεμια στο σπιτι.Περα απο καποια ρουχα και κατι καλλυντικα καθοτι ωραιοι...κανενα δωρο.Αλλα μαλλον θα παρω νεο κινητο.Κατι ειναι κι αυτο.Αληθεια εσεις κανετε δωρα στους δικους σας;Σας κανουν;Η ειναι μονο για παιδια;
Χμ...ξεχασα κατι αλλο που ηθελα να πω...Αλλα για να μην σας ξενερωνω με τα ημερολογιακα μου θα στειλω και ενα κομματι απο τα Κοσμικα ποταμια να πειτε καμια γνωμη.Βαριεμαι να το γραφω στον υπολογιστη και να διορθωνω τις βλακειες που εχω γραψει.Αμα γραψω ολοκληρο κομματι ισως το στειλω και στο sff.gr !

ΥΓ: Εχετε και εσεις προβλημα να μπειτε στο μπλογκ σας μεσω Ιντερνετ εξπλορερ?Γιατι εδω και καμια βδομαδα μονο μεσω Φαηρφοξ μπαινω!

1 Comments:

  • Χρόνια πολλά, βόρειε κένταυρε!

    Κι εγώ με firefox μπαίνω, αλλά τώρα που δοκιμάσα τον explorer λειτουργεί κι αυτός κανονικά.

    By Blogger kk, at 12:12 PM  

Post a Comment

<< Home