cosmic rivers

Tuesday, December 06, 2005

Τα χαρτια και ο κακος κενταυρος

Λοιπον...Κι αλλο ενα ημερολογιακο ποστ.Βαρετο?Ισως, αλλά "δε βαριεσαι"...(λιγο οξυμωρο αυτο).Ξαναπηγα Θεσ/κη, ειδα τους συνηθεις υποπτους-μαλιστα αυτη τη φορα δεν ημασταν η γνωστη αντροπαρεα,ειχαμε και κοπελα στην παρεα-,πηρα και τα χαρτια αν και παλι βγηκα απο το προγραμμα και εχασα ιδιαιτερο.Μ'αυτα και μ'αυτα χανω λεφτα και μενω μπατιρης.Γυρισα Βολο με το σουπερ ποσο των 50 λεπτων!Αλλα εφοδιαστηκα με βιβλιο τουλαχιστον...Τα χαρτια τα πηρα τελικα.Βεβαια τα παιδια που με φιλοξενουν εκαναν παλι την κουτσουκελα τους και πρεπει να παρω καινουργια γυαλια,τα εσπασαν!Μαλλον θα μεινω αλλου την επομενη φορα!(Ωραια,κι εσας τι σας ενδιαφερει,θα πειτε?Ενιγουεη...)
Στο σφφ εγινε βεβαια και ο σχετικος πανικος την περασμενη βδομαδα οπου περιμενα να αναφερθω κι εγω.Ξερετε,στο τοπικ με το ξιφος!Αλλα ευτυχως τα μελη(4 μου ερχονται στο νου-ουτε ο Βελκιον να ημουν!) που εχουν παρεξηγηθει μαζι μου(εγω δεν εχω προβλημα με κανενα) δεν εθιξαν το θεμα.Εχω ζητησει συγγνωμη,εχω πει οτι αστειευομαι αλλα το διαδιχτυ ευννοει τις παρεξηγησεις.Χμ,ισως πρεπει να σοβαρευτω ή να περιορισω την κινηση μου στο φορουμ.Προς το παρον αδυνατω να κανω κατι απο τα δυο.Ειπα να στειλω και καποιο ποιημα ως ενδειξη φιλιας στους ποιητες αλλα επειδη δεν μπορω να γραψω κατι αξιοπρεπες θα θεωρηθει σαν κοροϊδια.Εδω εχουν θεωρηθει αλλα κι αλλα...Αν δεν μπορουν να κατανοησουν το υφος μου μετα απο κοντα 1000 ποστ,δε θα το κατανοησουν ποτε.
Στα πιο συγγραφικα: Εχω τελειωσει το Γ μερος του "Ενας ανθρωπος υψηλης εντροπιας" αλλα περα απο πιθανη κακη ποιοτητα (εχει μεγαλο διαλογο οπου ως τωρα φαινεται οτι χωλαινω),δισταζω να το ποσταρω γιατι η ιστορια γινεται μεγαλη(εχει ψωμι ακομη) και αποθαρρυνονται πολλοι.Επισης μοιαζει πολυ με 2 βιβλια του Ντικ.Βεβαια το εχω δηλωσει οτι ειναι ατυπος "φορος τιμης" και ετσι.Χμ... ας ηρεμησουν κι αλλο τα πνευματα και μετα το στελνω.Να μη δεχτει και επιθεση.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home